onsdag 1 april 2020

HOPPNINGENS MECKA

Trött hund som dock hann med en skogspromenad igår!

Själv tillbringade jag ett antal timmar med hovslagaren igår. Bubbel, Lillemamm, Luddöra, Amarettwo och inackorderade Chattan och Lillan blev vårfina om tassarna!

Silly gör sånt hon är bra på!

Jag har påbörjat stolpbyte i överkanten av min farm. Bytte mellan hagarna häromåret och nu är det dags för yttervarv. I kväll ska jag börja dra ny tråd på första biten. Detta kommer ta tid men får göra lite varje kväll. Det är ju ljust länge nu!!!

Hexagon LH 

Bubbel - världens otåligaste 23 åring....missnöjd för han inte fick gå ut på morgonen utan fick vänta på hovis !

Igår kväll hade jag både dressyr och hoppträning. Vart är vi på väg....det hoppas ju mest hela tiden här numera. Jag kanske borde köpa in fler hopphästar .....vad säger ni? Vill ni ha mer hoppning???

//Bubbel - hoppar inte 

Inga kommentarer: