måndag 3 augusti 2020

FLYTTDAGS

I tre dagar har vi rensat, packat och flyttat.....
Har ett hus som är helt upp och ner pga tömning och ett hus då det fylls på och en lägenhet som är möblerad och pappa är i dag flyttad.

Jag är så otroligt trött nu men det är skönt att vi har kommit så här långt!

Allt hemma som ska tas hand om som vanligt och dagarna har blivit extremt långa.
Närmsta dagarna finns jag dock på hemmaplan och i morgon ska jag seminera tre ston varav en är ny.

Dräktighets procenten för 2020 ser mkt fin ut och nu har vi verkligen börjat nedräkningen.
Stokoll både onsdag och fredag denna veckan och börjar ni närma er 45 eller 90 dygn så passa på innan den 14/8 för därefter tar veterinären semester ett tag....och det ska jag också försöka. En liten ledighet måste jag vara värd i år.

Nu sova

// Bubbel - inne dagtid, ute nattetid