söndag 16 augusti 2020

LITE BILDER

Härliga sensommardagar nu och vi har minsann badat flera gånger men mest på kvällarna när vi är klara med allt. Idag har vi haft spekulanter på em och därefter blev det bad i Örken.

Hinderparken i Lilla Heda utökas alltefter !


Min hovslagare har aviserat att han efter många år ska minska ner och då står vi utan hovslagare ....vilket just nu känns som katastrof. Jag med så många hästar behöver ju en hovslagare ungefär var 3:e vecka här så det måste lösas....


Igår avslutades årets seminsäsong och stostallet är tvättat . Nu har jag bara nya kvar att rengöra.  Sen ska jag måla lite mer. Hoppas vädret håller i sig så vi inte behöver använda stallen alltför omgående men jag gör det jag hinner i målningsväg!!!



Gjort om lite rastpaddockar!!!

Ingas hus har varit uthyrt ett tag men från 1/9 kan man hyra för längre tid. Hör av dig om du är intresserad!


Igår var vi på grillfest i grannbyn. Kul när man kan träffas utomhus och umgås i alla åldrar! Mysig kväll!!!

 

//Bubbel - minisemestrar