måndag 26 oktober 2020

GRISAR GRISAR GRISAR

 Måndag och en ny vecka.

I natt har det varit grisattack i skogslösdrift hagen. Fy fasen vad det ser ut.... och vad less jag är på grisar

I går var jag i Lammhult och dömde en LA:3 och en MSVC:1
Känns nästan som hemmabana där numera eftersom jag ju är där och har dressyrträningar på torsdagar. Denna veckan blir det många timmar med 8 privatlektioner där. Dygnet hade behövt fler timmar men elever på egna hästar är superroligt och lite omväxling från att träningarna i grupp på mina hästar .
Dock hittar fler och fler elever hit med sina egna hästar och det är ett gäng hemmavid också.

På lördag ska jag till ett nytt ställe utanför Braås och ha träningar och på onsdagar hittar ni mig i Eke.
Som sagt dygnet hade behövt lite fler timmar!!!

Det har gått bra för flera av mina elever i helgen med flera placeringar och även några elever som gjort sina första starter med riktigt fina procent.

Idag hatar jag att jag inte kommer in på banken. Bytte telefon i helgen och då är ju bank ID borta och man måste logga in på banken och skaffa nytt...hur loggar man in på banken utan Bank ID??? Alltså jag blir så trött. Swish funkar ju såklart inte heller . Letat efter min gamla bankdosa för att se om man kan komma in med den men där var ju såklart batteriet slut och locket sitter med världens minsta jävla skruv så nu letar jag hysteriskt efter en minimini skruvmejsel....jo jag är irriterad...mkt irriterad!

Ska laga tråd som rivits ner på fältet här uppe vid huset , antar att det också är grisar.

Inspirationen är idag ganska låg. Lite trött faktiskt

//Bubbel - tror matte startat grisfarm