fredag 16 oktober 2020

RÖRIG VECKA

Varit i Ljungby och ordnat med begravning. 

Varit på banken och Länsförsäkringar och försökt ordna saker där men tja det går ju sådär. En del ordnat och annat är kvar! Det reder sig med tiden men jag är ju sån att jag vill ha ALLT ordnat omgående!

Varit i lägenheten och packat ett par gånger i veckan och måste städa den också så fort jag tömt allt.

Igår var jag inte piggelin och yr i mössan men överlevde det. Har väldigt ont i mitt knä som ogillar att det blir kallare ute , mina leder tycker inte om höst och vinter men min svullna fot gör det så det är ju positivt i allafall!

I onsdags fixade veterinären tänder på några av mina hästar och ett gäng utifrån. Det tog hela eftermiddagen.

Hunnit med en hel del elever också och det är ju roligt!

Löken har klivit av sig en sko men hon får helt enkelt klara sig till hovslagaren kommer nästa gång.

På söndag ska Nitro åka och hoppa KM. Han får dock gå som storhäst eftersom han har överårig ryttare men det tror jag inte han bryr sig om!

Jag har fortfarande många hästar ute dygnet runt. Galet då det ju faktiskt är mitten av oktober. Stödutfodra allihop får man göra men jag är tacksam för varje dag jag inte har stallet fullt att mocka!

//Bubbel - uteliggare på ålderns höst