lördag 25 april 2009

EN HELT OK DAG!!!!

Efter förmiddagens arbete i stallet och en privat lektion för R-M på Laigue´glia som tränade skänkelvikningar hela diagonalen & galopp ökningar....

Så tog husse och matte ledigt....jaja ...och jag fick gå in från hagen tidiget för dom anade att jag skulle fara runt som en galning om inte jag fick gå in vanlig tid i em....jasså????!!! Ingen kvalitets tid för mig i dag inte. Blä.

Dom for till Tingsryd och husse skulle provköra 4-hjulingar , matte gå på Börjes och handla elrep till hagar och lite annat smått och gott. Ett nytt exemtäcke till Råsa och hon hade sån tur att dom sålde ut utgående färger ( som om nån bryr sig om hur ett sånt täcke ser ut ) nåväl 198:- får väl anses som ett FYND!!!! Jag fick inte en endaste present...SNÅLT.
Som avslutning skulle matte spana in hästtransporter....hon tycker att vi ska få en ny. Fast hon hittade inte någon som hon ville ha....vet ju att hon HELST vill ha en lastbil...en sponsor kanske???

Väl hemma igen var det löshoppning av Bosse som inte riktigt var på hugget i dag...såg inte så sugen ut på hinder och tramsade mest. Kärringar!!!
Ännu inget föl...suck , dubbel suck.
I morgon far matte tidigt till Vetlanda och dömer dressyr och Nina lektions ponny ska åka med Lynn och tävla hoppning på lokal i Lenhovda...hoppas Lynn kommer ihåg att ha tygeln sträckt...annars röstar matte på att hon ska ha råsa små markeringar på tygeln där hon ska hålla. hihi.
//Bubbeldubbelsuck.

Inga kommentarer: