fredag 24 april 2009

VAR ÄR HJÄLMARNA????

Ingen Mona träning i dag och det tycker både matte och jag är trist...men jag & Barre blev trimmade ändå , fast jag saknade Monas goda morötter hon alltid har med sig. Matte är snål och bjuppar aldrig på nåt gotte :(

Inte for matte och plaskade i kväll heller men hon roade sig så här i stället, oxå ett fredags nöje...efter behövde hon faktiskt badat, hon såg väldigt gammal och grå ut!

Under dagen har det hunnits med 2 lektioner och gänget vid 17.00 såg ut att ha det trevligt på banan. Olivia - Laigue´glia, Alice - Nina, Lina - Zaydhee och Emma - Oops.
Imre blev sen JÄTTE ridsugen, mera galopp! Men Pia - nu måste du köpa en hjälm till barnet. En fika vid ridbanan hanns oxå med!!
I dag hade matte "bestämt" att Najda skulle föla men tji fick nog hon för Nuddi tänker vanka på lite till, vänta är rysligt tråkigt!

Bosse var lite svullen i högra bak fossen och har bara "joggat" lite i dag....men visste att man måste röra sig även i höger varv...annars blir matte förb*
Nu ska min bästa matte slänga sig i soffan en stund....
//Bubbel

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uj vad det dammade!!!!

Isabel sa...

Hej! Vad kul att du tittade in på min blogg! Ja, jag har ju varit inne på Figaro till Wilma tidigare år och förra året så tog jag mod till mig att välja honom. Han passar henne rent exteriört sätt och även till gångarter och temperament. Dina fölungar efter honom har jag ju sett och de har ju alla varit trevliga individer. Jag skickar dig en bild på den lille filuren när den behagar att titta ut. Klart jag nämner din verksamhet som en positiv verksamhet. Det är få ridskolor vars hästar har det så bra som dina. Jag och Emelie trivdes jättebra hos dig. Ha det så bra och lycka till med din stundade fölning! Kram Isabel