fredag 10 april 2009

LÅNGFREDAG = LÅNG FREDAG!

Långfredag och det kan man lugnt säga att matte haft!!!!
Hon har jobbat ett litet nätt 14 timmars pass. Äta hann hon göra först för en stund sedan.
Var tog dagen vägen? Mocka, lektioner både förmiddag och eftermiddag, jobba med Bosse (som visst skötte sig kanon i dag), rida Sixxtus och köra honom till Lenhovda - ska ju tävla i morgon. Matte är överdomare där både lör och sön men kände att det var lika bra att köra dig honom redan i dag så hinner hon mocka och fixa lite med oss innan hon åker i morgon bitti.

Hon har förberett mat till ridledsgästerna och laddat deras kylskåp så dom bara kan njuta när dom är framme här i morgon em.

Det skulle köras upp hö till deras rastplats dom är på i morgon....gjorde husse förstås. Tack tack! Husse plockade även upp en massa plast i stohagen , blir ju en del sånt när dom alltid äter sina "bollar " där... dock känns det som om det hade gått snabbare om husse burit ut det för hand. Eller hur Lis??? Fast komiskt såg det ut när han lekte med traktor och stockvagn, haha. Vad var det han gjorde...plockade upp näsdukar med stor klo....?!?!?!

Ridbanan skulle harvas och verandan skulle piffas med nya möbler, nice!

Kl 14.30 kom Mona N och hade dressyr träning och då fick JAG jobba ....man blir så lycklig & kul var det!!!

Sen skulle matte givetvis rida Hexagon oxå .
Fast i dag tror jag faktiskt att hon tyckte att jag var bäst, tralala!

Dessa sötnötar red lektion fram på kvällskvisten!!!
Jag är nöjd med min dag i alla fall, krumelurer är skojsigt.
//Bubbelaspåskpuss

Inga kommentarer: