torsdag 9 april 2009

24 TIMMAR RÄCKER INTE!

Idag fick jag väldigt lite uppmärksamhet för matte har så himla mkt på programmet.
Hon mockade så greparna rök sönder i morse, första lektionen vid 11.
Sen kom "Babe" och hälsade på en snabbis...hon tog med matte på lunch i Klavre, helt OK, matte blev mätt!!!

Efter det åkte jag in från hagen (väldigt tidigt) och så for hon till stan för att lämna in sin mobil ännu en gång på lagning.
Extremt dålig kvalite och handla inte på E* G******N för där blir man i stort sett idiotförklarad för att skiten inte fungerar.....ska man inte kunna prata i i en mobil eller är det för mkt begärt????? Matte var sur & det förstår jag!!!!!

På vägen hem shoppade hon foder till oss ( igen)...vi äter så himla mkt hela tiden.
MEN glömsk som hon är missade hon att åka och hämta ut en sadel som hon köpt som kommit som bussgods till Braås - min matte är förvirrad!!

Väl hemma drog hon igång en halvtimmes piffning i stugan och utanför den . Nu är den klar för helgens ridledsgäster.

Dax för 2 lektioner på ridbanan

Sen fick jag min lilla kvalitets stund med matte , men då var det nästan mörkt ute och då tycker jag att livet är lite skumt.

Kvällsmatning = gott!

Sen började hon röja inne i huset igen...när sover människan???

Jag ska göra det nu i alla fall!
//Bubbelskumrädd

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Svejs, tror din matte skulle behöva ett litet påsklov !!!
Glad Påsk, Eva