tisdag 21 april 2009

FUNDERINGAR PÅ KVÄLLSKVISTEN!

Matte funderar på lite hingstar till sina ston så här på kvällskvisten....
gillar WELTMAN som hon tidigare fött upp 2 "stjärnor" efter Welthyr som tävlar så framgångsrikt och precis debuterat MSV A och High Five som tävl tom MSV B:4

Sen lurar hon på FIGARO R ännu en gång . Har ju fött upp Fishermans Friend LH, Figo Rini LH, Nagharo LH och Figornio LH efter honom och dom är ju inga fulisar precis...men högt upp på önskelistan vore att få ett stoföl... Måste ju få en enorm rabatt om hon använder honom igen ....eller????


En annan av Gränsbos hingstar är ju Zuidenwind, gillar hon oxå

Åsså fanns det väl en miljon hingstar till hon vill ha....
Men som tur är har hon bara 2 ston..
Inget föl i dag heller förresten
//Bubbel EJ hingst

8 kommentarer:

Linda sa...

Se till att fixa fram en freesyrkanon, vill helst ha en fux med bläs om det går att önska?! En hingst är helt ok för mig. ;)

Tjolahopp /Linda

Linda sa...

Ups..dressyrkanon ska det givetvis stå! :)

Anonym sa...

Vi tar så gärna upp beställningar på fine dressyr hästar!!!!
Väntas en inom dom närmaste dagarna , syskon till din förra favorit du hade här:-)

Linda/Lis sa...

Härligt! Du måste meddela när den har kommit till världen!

Mamma har förresten hittat nästa hingst som du ska använda! Kolla in denna: http://www.youtube.com/watch?v=EPa7cTjlvA8&feature=related

tjo

Anonym sa...

Jojo Quaterback är en flådig kille!!!

sebastianmirasmilla sa...

Zuidenwind satt jag o tittade på häromdagen. Fin... Å Quaterback...mmm... Men kan ju bli dyrt:(
Å så ångrar jag ju fortfarande att jag inte valde Highcruiser. (det gjorde jag ju typ på vägen hem från dig om du kommer ihåg...) Så fin han är!
Men det blir nog bra vad du än tar. Kan ju inte precis dissa Figaro R:)

Isabel Tränk sa...

Wilma är dräktig med Figaro R, fölar omkring den 2 maj. Kan skicka dig en bild på fölisen sen! :-) Kram
Isabel, Stall Tölö.

Anonym sa...

Hej Isabell, kul att du ska ha en Figaro fölis! Hoppas allt går bra!
Jag har en jätte trevlig 2 åring efter honom...har fött upp 4 st förresten ..alla hingstar!!!
Var och kollade på din blogg och såg att du skrivit om min verksamhet där...tack tack
//TINA