onsdag 22 april 2009

LITE AV VARJE

Matte hunnit mkt som vanligt :) men jag såg henne allt sitta på bänken utanför stallet och dricka kaffe på fm....
Jag fick mig bara en tråkig longering i em, gick och drog benen efter mig...vi kunde väl gjort nåt roligare. ..???
Barre gjorde samma sak men han har lite sämre humor än mig så han tyckte tydligen att det var kul...knäpp gosse.
Bosse löshoppade 1.30 i dag, en rivning men sen lyfte hon på häcken. Haha.
Lillmini är lite piggare i dag - TUR!
Lagade trasiga staket på eftermiddagen för det stod ett gäng brunstiga damer och kollade lite närgånget på Sixxtus i hagen och ner rasade staketet.
Duktiga husse har hämtat nytt skönt spån till oss...tack tack.
Matte MÅSTE åka och köpa salt för eleverna dammar bort på ridbanan....snälla ge oss en liten skvätt regn! Ett par lektioner har det i alla fall varit på ridbanan för vad gör man???
Stora juver - men inga fölisar i sikte...
//Dammig Bubbel

Inga kommentarer: