onsdag 15 april 2009

REGN TACK !!!

Onsdag och som vanligt mkt på schemat...
Vi började med hovis på fm samtidigt som det mockades hej vilt...man vill ju bli klar sa matte!

I dag har matte hunnit med kvalitetets tid med både mig och Barre, roligt roligt!!! Vi var lika spejsiga båda 2 men i dag vet i sjutton om inte Barreburr vann, han dansade en våldsam bugg på ridbanan samtidigt som husse förstörde en hel hage...dom säger att man måste plöja, harva, så nytt gräs ibland - vad vet jag - men farligt kan jag hålla med om att det var !
Jag fick trimmas i ridhuset , förstår inte alls varför????????

Husse , Sara och Jonas fixade trimningen av Bosse i dag medans matte hade lektioner....ni är så duktiga alla tre att ni borde få pris!!!! BRA hade det gått också!
Matte avslutade dagen med att rycka Bosses man och nu är hon tjusig värre!!!

Nuddi låg i sin box och stönade på kvälls kvisten och bäbben tar väldigt stor plats i den magen och bankar nog på en hel del...
Detta är dagens ljuver ....verkar lugnt ännu...

Jag anser att matte borde slänga sig i duschen nu för hon har ett stripigt hår och nåt konstigt knaster i sin mun...det har dammat nåt ofantligt på henne i dag. En gnutta regn vore helt OK
//Bubbeligrusbus

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir det juver koll nu på bloggen...du är ju för rolig du Tina. Man vill ju inte missa en dag på din blogg!!!
Många skratt blir det.
Lena

Anonym sa...

Hallå Bubbel

Du har inte hört om din matte ska ta några svanhopp i bassängen på fredag, När hon är så sugen på vatten? För i så fall får väll jag gå in tidigt kan ja tänka mig.
Undrar Nuddis kompis. Vendy

Anonym sa...

Matte vill träna magplask....hon missade ju det förra veckan ...så nu är hon laddad och jag hoppas att din matte oxå är det!
Halspussar till Vendy från Bubbel

Anonym sa...

Det är klart att min matte också vill plaska.
Puss på dig själv din Bubbelcharmör!

Vendy