torsdag 16 april 2009

EN MASSA RIDNING :)

I dag har ridhuset fått lite nytt underlag och jag har testat det....helt OK!
Matte körde ett litet trimm med mig på eftermiddagen och vi hade kul!
Fast jag gillar inte riktigt att jag fick ha mina benskydd på tills kvällsmatningen :( Tack Mia för att du tog av mig dom...min matte är så förvirrad...

Matte har ridit på Barre i dag och hon såg glad ut = han skötte sig förmodligen - hon överlevde ju!. Vi håller tummarna för honom nu....
Bosse blev löshoppad och hade roligt . I dag hoppade hon 1.20.

På en av lektionerna red dom ut i dag...järnvägsrundan och den brukar innebära FULL FART men matte hade fluff Ramona och då gick det i sävlig & snubblig takt och dom andra han både fram och tillbaka medans hon tog det väldigt lugnt och stilla!
Sista gruppen för dagen fick tampas med dammet på ridbanan och som sagt det ger en härlig hårinpackning och tandslipning.
/Bubbelipiffpuff

Inga kommentarer: