söndag 12 april 2009

SVETTIG DAG!

Var har min matte tagit vägen...nu har hon inte varit hemma på 2 dar....

Hörde att hon sa att hoppning är livsfarligt...hade visst hänt lite för mkt på dom däringa tävlingarna hon varit överdomare på...antar att det betyder att vi inte får hoppa här på väldigt ,väldigt länge nu!?!?!
Dessutom säger hon att jag INTE får åka och tävla i morgon , typiskt, jag som laddat i flera dar nu.

Tack husse för att du tog av mig täcket i em, matte fattade tydligen inte att det skulle bli superhett i dag, jag höll ju på att bli överkokt under min pyjamas.

Så här tjock är Nadja nu förresten...hon spricker ju snart...bäbbe beräknad den 24:e

Pappi till bäbben , Ludwigs Champion, snajsig kille!
När matte kom hem från Lenhovda lekte hon med Bosse en stund, i dag var hon en cool bossebula.
Nu tänker matte ta kväller och bara lägga sig i soffan och lata sig , MEN hon måste snart ut och mata oss för om en stund är vi vrålsugna på kvällsmat
//Bubbelisol




Inga kommentarer: