onsdag 20 maj 2009

BIZZI BIZZI

Herregud var tar dagarna vägen...nu är matte så upptagen så hon hinner ju knappt skriva här, inte lägga in några bilder , inte bry sig om mig...
I går fyllde husse år och tja jag tror fasen inte att hon hann fira den stackarn heller...

I dag är det först seminering på schemat, sen ska det mockas, städas i stugan för nya gäster är på väg in, hon ska hinna åka och handla, helst hinna fixa lite på nån sommarhage och ha lite lektioner...

Jag vill ju bli riden oxå, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Bäst hon börja jobba på stört!!!

//Bubbel

3 kommentarer:

Louise sa...

Bubbel, du får be din matte skaffa en kollega!

Linda sa...

Hmmm...jag vet en som inte har ngt jobb i sommar! ;)

Anonym sa...

Låter som ni har väl mycket att göra jag tycker att jag känner igen det. Men igår levererade jag i alla fall min ettåring så en mindre att ha dåligt samvete för.
Soliga hälsningar från Sofie i Öhr.