måndag 18 maj 2009

REGN & RUSK

Vetto koll på morgonen och i dag har matte beställt semin till Boscotti det blev WELTMAN !
Spännande...

Fluffe Ramona har fått en medryttare...tror matte tycker att hon kan ha det för husse han rider ju aldrig på sin häst....grrrrrrrrrr.

Hon fixade och trixade med Sixxtus...alltså red...

Jag gick ett tag i hagen med mitt regntäcke över huvudet, körde ett rull i geggan och det blev visst lite fel på kostymen!!!

På ridskolan i Lenhovda hade matte ett pyssel både att få in hästar och släppa ut dom i deras nya betes hage...dom var väl inte helt samarbetsvilliga dom små asen...

Inte orkar hon lägga in några bilder från gårdagens tävling i dag heller...usch vad hon är lat!!!
//Smutsbubblan

5 kommentarer:

Daniella sa...

Haha, att kalla dom as var väl ändå att ta i :)
Men i och för sig så är dem inte så smarta alltid!

Anonym sa...

Dom hette även kräk och kadaver när dom skulle in...så as lät rätt Ok att skriva!!!
tjing tjong

Anonym sa...

Ah rackarns, jag som funderade på om jag skulle bli medryttare till Ramona. Får vänta tills hon blir ledig nästa gång då. //Simone.

Anonym sa...

Hej Simone ...du kan ta henne resten av veckan...nu har hon en mån och tis :-)
Tjing!!

Anonym sa...

Men toppen, ska kolla lite vilka dagar som blir bäst. Vet aldrig vilka dagar jag jobbar. Men jag hör av mig! //Simone