söndag 10 maj 2009

JAG ÄR JU BARA BÄST

Om jag förstått saken rätt så betyder tävla att bocka och busa och fara runt och va spänd. Ni kan inte fatta hur otäckt det är att vara inne på banan helt själv, bli skrämd av vita staket, bokstäver, EN TUPP som gol och en cyklist... tror att min matte tyckte lite illa om mig efter första klassen.
Nåja i den andra försökte jag skärpa mig men det är INTE lätt! I dag har jag haft poäng från 0 - 8, man ska utnyttja skalan!!!!
Mari, vad var det för uppått tjack du hade i morötterna....

Några fler som ville vara med på bilder:
Annelie med sin ena lilla pålle...hon har fått en häst till i natt och den har min matte "tillverkat" Måste ju bli nåt alldeles extra... :)

Söt Nimbus och Tilda...dom var duktiga!
Delar av Publiken :)

Eftermidagen har jag tillbringat i solen och njutit av mina rosetter!!
//Bubbel = bäst

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tävla är ju alltid roligt, speciellt om man får pris!!!

Är det den Nimbus som var hos dig ett tag som är på bilden???

Bubbel Dansgalning sa...

Hej jo Nimbus var här en kortis innan han hamnade i Lenhovda på ridkskolan...vem undrar???
Alltid kul om ni som skriver här har ett namn...:)
Lite svårt ibland att gissa....
//Tina & Bubbel

sebastianmirasmilla sa...

Hallå, var är bock bilderna som utlovades??? Missade tyvärr det live=(

Anonym sa...

väntar också på dom...Lynn hade ju så fina!!!
//Bubbel mkt stolt