söndag 14 juni 2009

BOCKELIBUS

Önskar att det fanns tävlingar man kunde tävla som innehåller lite bakutsparkar och nån liten bockning - i så fall skulle jag ALLTID vinna!!!!

Var roligt att tävla i dag ( tyckte matte också) fast jag inte riktigt kan sköta mig. Vi hade i båda klasserna poäng från 4:or till 8:or och det är mina små/stora kickar i galopp som ställer till det...matte säger att dom måste tränas bort - hur gör man då????

Sånt slår både på rörelsen OCH det allmänna intrycket...jaja det borde hon ju veta som är domare men se jag bryr mig inte, nono!!!

Ett plus var att jag faktiskt kunde stå 15 min i transporten utan att riva den...de ni!!!



Alma , duktig hästskötare!!!
Vilar ut mellan LB:3 och LA:4
Hoppas det var en lyckad LHK dag ...matte hann inte dit för det kom ett sto som skulle kollas av veterinären !
//Bubbel, superman

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var inte han sjuk? Det kanske är därför han sparkar bakut?

Anonym sa...

Näe tror inte Bubbel är sjukare än vanligt...haha. Han har alltid varit en busig kille men med lite egnna ideér!!!

Dessutom står mina hästar under ständig veterinär kontroll med seminstation på gården och veterinär flera gånger i veckan!!

Vore trevligt om ni skrev under med era namn i gästboken också

//Tackom, bubblans matte