lördag 13 juni 2009

KNOPPAR I HÅRET

Står här i stallet med knoppar i håret för i morgon har matte tänkt att vi ska åka och tävla i Åseda...hmmm.
Var både seg OCH spänd när hon skulle rida i dag...lite mysko är jag allt tycker hon!!!
Snälla Alma har hjälpt till att göra mig och mitt blingbling fint.
Alma är min skötare i morgon och hon fick faktiskt rida lite på mig i dag...då skötte jag mig exemplariskt!
... Nu mumsar jag på min kvällsmat och längtar att det ska bli morgon!

Matte har städat i den ena stugan för det är dags för nya ridledsgäster på måndag.

Husse och matte traskade iväg med Bosse & Bella till grannbyn för att dom ska kunna beta där några veckor tills det är dax för ultraljud på Bosse. Det blev bara en seminering på henne , väldigt kort brunst.
Matte tror inte att hon blev dräktig denna gången heller...men vi håller alla tummar!

Inga kommentarer: