fredag 5 juni 2009

FÖRSTAVALET AV HÄST!!!!



I dag fick man välja häst, kolla vilken lagom kuse Alice valde....men dom var jätte duktiga!!!!

Förresten är det någon som vet om nån godkänd , trevlig ardenner hingst i vår närhet då vi tvingas byta hingst om vi ska betäcka om Ramona i år??!?!?!?

Matte har trimmat mig och Hexagon för Mona...
Vi tränade skolor långsidor och diagonalt. PS, jag skötte mig!!!!
Hex tränade mest galopp, matte blev lite svettig!
Däremot fick jag damp modell extremt mkt när min matte fick för sig att jag skulle bo ute i natt på fältet....skulle inte tro det....jag fick givetvis min vilja igenom och fick gå in... betedde mig som om jag var galen...är jag det kanske?
Så här söta är kisse barnen nu, 3 v gamla ...Stina, Steve och Steffe
//Bubbel , skönt att bo inne ENSAM i stallet, natty

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ramona hon är ju för gullig, så snäll att alla kan rida henne
//Lena

Anonym sa...

Bubbel är nog lite galen häst! Alla andra hästar får krupp av att vara själva i stallet, Bubbel får krupp av att vara ute med de andra... Är rätt ovanligt!
Ha en fin dag! / Mari

Isabel sa...

Letar efter en sadel till mitt ardennersto som förresten också heter Ramona. Vad är det för sadel ni har till er ardenner? Bomvidd etc? Svara gärna i bloggen: http://iissabel.blogg.se

Anonym sa...

Hej hej Isabel!'
Ramona har en gammel kieffer och det passar även med en hubertus flexline av gammal modell...den ligger allra bäst. Sen passar min dressyr sadel på henne och det är en Albion style som är VID!!!
Ska din pålle ridas in..har du inte lyckats sälja henne...
TINA