lördag 11 juli 2009

DET ÄR TRÅKIGT

Fixade med stall och hästar på förmiddagen. Mockade, körde vatten runda, fixade lite staket, flyttade några hästar på betena...ack så fort gräset slukas upp!!!

Sen fick matte nog av allt tråkigt jobb och hon och husse for iväg en tur ....
Dom tog en snabbtur in på Börjes för Herkan behövde ännu ett flugtäcke...han går så illa åt dom den killen. Givetvis skulle fler mockebajsgrepar införskaffas också.
Hur i helv....mockas det på detta ställe. Det görs ju av med grepar så greptillverkaren kan nog leva på enbart oss....blaj!

Därefter ställdes husses GPS in på Kosta och jösses så den manicken visade vägen dit...kan ju säga att dom vägarna hade matte aldrig åkt förut...
Kosta outlet - vilket skit ställe förresten. Fanns väl inte ett dugg man ville ha där!!!!
Jo förresten husse ville ha en mjukglass men se det kunde dom inte ordna...den var slut. Shit!

Sen bjöd dom in sig själva till Sus & Steff på kaffe....

Väl hemma igen började matte fixa med staket igen, husse tog en tur med 4-hjulingen ihop med några kompisar = rättvis arbetsfördelning...ELLER ????

Tror att matte är på lite dåligt humör i dag, men jag vågar inte fråga.....!?!?!?!?
//Bubbel , älskvärd gosehäst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag kan hålla med om att det inte finns mycket man vill ha på kosta outlet. Har aldrig hittat något, alla kläderna finns endast i xs tror jag.// Mia

Anonym sa...

...AHA det är därför inte jag heller hittade något då....
för jag har ju xxs....hahahahha!!!
//Tjolabadang