tisdag 14 juli 2009

REGNDANSEN I LILLA HEDA

Dagen startade med dessa trevliga tjejer som red lektion!!!


Gunilla & Ylva från Växjö....
Sopis har solat sig på förmiddagen!







Sten - Sture väntade på vatten i baljan!!!






Fy tusan vad det regnade och åskade här i dag. Man blev JÄTTE rädd.
Matte städade klart i stugorna och tog sig sen en regndans!!



Själv tog jag ett gjyttje bad efter att jag hade jobbat/busat i eftemiddag ...min matte älskade mig efteråt!!!



//Bubbel, smutsigare än någonsinn

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du blev efter gjyttjebadet det gillar jag, bara jag slipper rengöra dig efteråt.
Själv befinner jag mig på öland här har det varken regnat el åskat.
Nästan sommar värme här faktiskt så jag tror att du ska prata med din matte, så hon packar in dig i släpet och kommer hit istället. Det finns gott gräs att tugga här ute. Tror nog att du skulle trivas med korna här ute på allvaret och äta ölandsgräs.
//mia

Anonym sa...

Var är Sillen? Inte hittat honom än? Varför inte sätta ut bild i tidningen och på internet? Någonstans är han ju.

Anonym sa...

Till annonym...annonser i tidningar och på internet har vi redan satt ut. FLERA GÅNGER. Hängt lappar i affärer och andra ställen. Lagt lappar i folks brevlådor....Polisanmält, jaktlagen har letat mm mm.
Tro mig vi har letat länge och noga också!
Ingen kan sakna honom mer än jag.Tyvärr har jag inte hittat honom...letar fortf
//Tina