måndag 10 augusti 2009

FJUFFIS TRÄNAR!




Idag har Fjuffis tränat lite inför helgens fölvisning...kul kul!
Matte fick sig allt några små tugg <3







Matte har varit supereffektiv (antagligen för hon fick snooooooooooooooza lite i morse) Hon har frostat av frysen, städat och torkat golv, fixat fakturor så hon får in lite pengar :) , varit och handlat = fyllt frysen igen... börjat måla på stallet ( det som inte hanns med i fjol) Lite har hon allt målat på sig själv också!
//Bubbel - som inte vill bli rödfärgad !

8 kommentarer:

ellennilsson sa...

OJJJ, jag trodde först det var blod! ;)

OCH NU ÄR DET SNART EN VECKA KVAR TILLS VI BÖRJAR RIDA IGEN!!!!!! :D
Längtar sååååååååå!

Vi syns dåå! :D

Ellen.

sebastianmirasmilla sa...

Så fin han är!!!

Anonym sa...

Inte sett nån startlista inför helgen har du Annelie???
Ligger ni i hårdträning?

//Tina

Linda sa...

Han är FÖR snygg!!! Hoppas att det går bra! När är fölvisningen & var?

//Linda

Isabel Tränk sa...

Din fölunge påminner väldigt mycket om Wilmas bäbis när han var liten. Vilka maffiga ben han har! Helt en häst i min smak. Hade jag haft pengar nu hade jag köpt honom direkt men ack, det har jag ju inte! :P Kan du inte spara honom till mig.. till framtiden alltså! :P Ge mig ett år. *fniss* /Isabel

Zara sa...

Men jävlar så snygg han är! Vill ha, vill ha, vill ha. Hoppas jag kan komma ner snart igen!

Anonym sa...

Linda: fölmönstring är på söndag i Huseby.

Zara: Bara kom och hälsa på ...det är ju augustifest snart och ta med plånboken så du kan shoppa fjuffis.

Isabel: Nja vet inte om han har så grova ben men visst är det en maskulin kille. En hel del nacke är det !!!! Tycker mkt om honom. Går det bra med ditt sto???

//Tina

Isabel Tränk sa...

Tina, mitt sto? Menar du Wilma? Jo, hon mår bra. Hon börjar komma igång nu igen. Funderar på att betäcka om henne till våren och funderar på Lodestar eller Figaro igen. /Isabel