söndag 9 augusti 2009

SPAGGETTIBEN & KRÄKREFLEX

Ridlägret är slut för denna gången...hoppas vi synes igen.
Dom fick slita in i det sista, stackarna :-)
Själv var jag så slut i dag att jag masade mig runt på skogsturen på em medans matte skrek bakom att jag skulle rappa på, hon & Sixxtus ville fram...Efter ridläger snabbt in i duschen för sen var det kräftskiva!!!
Trevlig kväll och goa kräftor från Skärsjön!

I kväll har matte fått hjälpa mes Sara att spruta hennes lilla Ture...snacka om spaggettiben och kräkreflex...Sara du får ju skärpa dig....hahahaha

//Bubbel - utvilad i dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara säga Tack!
Till Bubbel och hans matte för ett så himla trevligt, svettigt, lyxigt, lärorikt och kul vuxenridläger!
Har ex förstått till fullo vad det innebär att sitta emot... och hur det kan kontrollera tempot!
Till nästa år kanske jag även lyckas få någon att öka skritten i skogen Hahaha...
Tack än en gång till alla 2 och 4 benta på farmen för härliga dagar // Mari