måndag 17 augusti 2009

RÅSA VIKARIEN!!!

Första arbetsdagen i Lenhovda...puh mkt pappersjobb är det innan man får ihop lektionerna. Blir nog inte poppis i morgon fm heller för jag har MYCKET på skrivborde & lite rörigt....

Lite väl många halta hästar där så i dag fick Lill Råsa följa med upp som vikarie...snäll som hon är stannade hon på jobbet över natten , hon kommer att behövas i morgon oxå!

Här hemma swichade matte mest runt innan hon skulle åka iväg och kändes inte om hon fick nåt vettigt gjort. Nåväl hon hann longera mig lite , rätt trist tycker jag!!!

//Bubbel , regnblöt och skulle velat bo inne i kväll

2 kommentarer:

sebastianmirasmilla sa...

Det var väl inte så farligt, å högen var ju inte precis mindre när du kom tillbaka... Men jag hade ju bara skrivit ett A4 ark idag...

Anonym sa...

I dag är det mer info...hehe!
Lite papper i olika högar, ojoj så kluddiga mina papper är. undrar om jag kommer ihåg till nästa vecka?
Kopiatorn skriker efter ny färg...gick inte att kopiera mer nu i kväll!!!//Tina