lördag 31 oktober 2009

GUL HÄST BORTSKÄNKES!!!!

.....Nej nej nej vad säger matte....bara för man inte kunde hålla sig i skinnet igenom hela programmet. Skötte mig exemploariskt till jag hade EN HALV långsida kvar...då fick jag damp av musiken i högtalaren precis vid mitt öra. Dålig musik antagligen. Matte fick faktiskt skämmas när jag drog baklänges tvärs över ridbanan - fick 1 p m koefficient = inte så lyckat.
Sen FLÖG jag upp på medellinjen , gjorde världens snabbaste ryggning och FULL fräs framåt....VARFÖR VARFÖR kan jag inte skärpa mig....suck och dubbelsuck.

Jag gick och softade i stallet några timmar medans matte fick jobba vidare med att sitta brevid en MSV domare och träna sitt lilla öga!!!

Åh jo jag fick faktiskt följa med hem igen =)

I kväll blir det party i Klavreström - helt Ok.

//Bubbel - ligger på minuskontot

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack!!!