onsdag 28 oktober 2009

MIN DAG - MATTES DAG

Mattes dag
Förmiddag: stalljobb blandat med lektions fakturering...
Eftermiddag: Möte NVR , ganska trist...skynda hem & laga mat...äta...ta en kopp kaffe...skynda ut i stallet...
Kväll: Lektioner!
Sen kväll ( efter 22): Klar i stallet, tagit en kopp kaffe med gulle Mia, kollat FB, bloggar...
Senare kväll: Krama kudden...natty natt!

Min dag:
Förmiddag: mumsar mat, sover lite, rullar mig.
Eftermiddag: mumsar mat, drar ett race, rullar mig, solar...väntar på att få komma in...
Kväll: Jobbar en lektion...busar som F*N, ligger på , knäpper av...kör mitt race helt enkelt , häng med ni som kan vill och vågar.
Sen kväll: Är äckligt svettig, blir piggad m borsten, bankar på boxdörren - är irriterad.
Senare kväll: Äntligen har man fått godigodi...kan ni släcka snart och gå härifrån. TACK!

//Bubbel - härligt laddad

Inga kommentarer: