söndag 4 oktober 2009

TVÅ, TRE, FYRA

Tävlingsdax igen.
I dag fick Hexagon , Sixxtus och JAG åka och tävla på en lokal tävling i Lenhovda...ja Hexmex åkte redan i går för matte skulle få alla hästar på plats....

Först red matte Hexagon i LB:0 och det blev en andra placering =)
I LA:1 blev Hex 3:a och jag fick minsann se mig slagen av den stora klunsen för jag blev "bara " 4.a men fick också pris
- ÄNTLIGEN PÅ RÄTT SIDA AV PLACERINGS STRECKET.
Bara inte matte fått en ny favvo häst nu?????????
Dagen avslutades med en LA:2 ( med bara 4 starter...) blev 2.a i den.


Mia red Sixxtus och dom skötte sig jätte bra. Såg mjukt och trevligt ut, lite ostadig i övergångar men Mia har BARA ridit honom 2 ggr i hela sitt liv - varför träna när man är så bra på tävling ändå, haha. Dom red LB:0

Grattis till ni andra LHK :are som oxå fick pris...tyvärr var det ju inte lagtävling i dag....vi toppar alltid vid fel tidpunkt. Det gjorde däremot inte ponny laget som var iväg på div III i dag , dom kom 2:a - supergrattis.
//Bubbel - gillar att tävla


3 kommentarer:

sebastianmirasmilla sa...

Höll ju nästan på att få mig på fel sida sträcket... Men det hade jag ju gjort mig förtjänt av idag=)

Anonym sa...

Grattis , roligt att det blev placeringar!
Tänk att få rida så fina hästar på lektionerna hos dig!!!
// L

Anonym sa...

Härligt och stort grattis!
Men Bubbel.. inte kan väl nån annan än du vara mattes "favvo" pålle, du är en tramspelle nu =)
Kramar och morötter
Cina & Michel