torsdag 8 juli 2010

FALSTERBO - JA KANSKE :)

Seminerat på morgonen, seminerat på eftermiddagen....Både Tyskt och Holländskt kom fram :)
Verkar inte vara några semineringar på lördag så minsann....det blir nog en Falsterbo tripp även i år...men matte törs knappt säga det högt för då skiter det sig säkert!

På ridlägret har dom haft dressyr och hopptävling hela dagen, det har putsats och fejats och fint har dom ridit allihop. En häst hade tom toffsar i hovskäggen det var fiiiiiiiiint de...hihi

Nu är vi mätta både på rostemackor, päronkräm och glass i stora lass som avslutning...

Matte är supertrött fast tidigare i kväll betedde hon sig som en speedad hamster...usch stressa ner människa!

//Bubbel - även kallad fjordingen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja inte utan att du var lite speedad allt. När man inte kan sitta mer än 2 sek åt gången utan att springa iväg en runda. Såjag tror jag ska stänga av din tfn och gömma den när vi ska på turne. Så kanske du kan koppla av lite. ( så är det ingen som svarar så vet ni varför).

// Mia, /ser fram emot en skåne runda./

Anonym sa...

Onej om du gömmer min telefon vill jag nog inte följa med för då blir jag så orolig att nåt händer....å då springer jag runt ändå värre...
//Virrpannan

Anonym sa...

STÄNG AV DEN MIA!! tror den speedade hamstern behöver tugga på ett grässtrå och stressa ner ordentligt =) // Mari

Anonym sa...

Nonononononooooo