torsdag 26 maj 2011

FINA FINA FÖLIS



Varför blev det så här.....

Motgångarna tar fullständigt knäcken på mig.


Igår va hon pigg , gosig och glad i morse kall och stilla i boxen!!!!

Tyckte att hon såg lite trött ut när hon stod och sov i boxen igår kväll....men vilka föl kan inte det efter en busdag!!!!


Anklagar mig själv att jag inte blev orolig att hon kunde va dålig. Kunde jag gjort nåt???


Snart orkar jag faktiskt inte mer...vill inte hålla på med det jag gör..... :(


I dag är det verkligen riktigt riktigt sorgligt!!!!

Orkar inte ta mig för ett skit!


//Bubbel - gråtig

7 kommentarer:

Zara sa...

Du är världens bästa och du kunde ju aldrig veta eller ana att det skulle bli såhär.
Det är otroligt beklagligt och sorgligt det som hänt, men det är inte ditt fel!
Stackars Tina, jag hoppas du får lite ork igen och kommer tycka att det är roligt igen, trots alla motgångar som du fått möta.

DU ÄR BÄST TINA!<3

Anonym sa...

Det fanns nog inget du kunde göra...men jag förstår hur du mår tina :(
Om det nu är någon tröst i eländet så du är inte ensam, vi miste vårat föl 12dgr gammal av en spark som tog olyckligt, dog inom nån minut bara...idag har vi varit inne med en åring som vi kommer att få ta bort...
Jag kan göra listan lång bara eländet som varit sista halvåret...nästa vecka ska vi operera bort ett öga på en som skadat sig i hagen, jag har känt ett tag nu precis som du...jag vet inte om jag vill hålla på med det här längre, jag är sååå trött så jag orkar inte gråta över eländet längre ;(
Ville bara skicka en kram och att du är inte ensam ;)
//Lena

AH designers sa...

Tänker på dej! Livet är inte rättvist tyvärr.
Tänk på alla fina hästar som du fött upp.
Du är BÄST!
Anna

Anonym sa...

Nej....du har inte gjort nått fel..förmodligen var det nått fel redan från början..STOR KRAM...å fortsätt på det du gör för det är du bäst på!

Jenny sa...

Ja tänk på alla fina hästar du fått !!! men så tragiskt med denna lilla sötnos. KRAM

sebastianmirasmilla sa...

Man slutar ju aldrig att fundera på OM jag hade gjort si, OM jag hade gjort så. Tänker på dig. Hoppas du blir pigg o glad snart igen!

Emelie sa...

Jag beklagar Tina! Riktigt riktigt tråkigt...