måndag 16 april 2012

"PUNKTERAD"


Hemma o äter lite lunch innan jag ska till Växjö till arbetsterapeuten o träna min hand...
Har tillbringat fm hos sjukgymnast o fått ryggen knådad, lite nya övningar o saker att tänka på...

Har fått akupunktur i ryggen också..aldrig testat förut...hjälper det eller?????
Känns rätt gott nu men det är kanske ryggknådningen som gjort det???
...Vad vet jag :)

Blir dessutom liiiiiiiiiiiite trött när dom efter 11 år plötslig konstaterar att OJJJJJ vad du saknar muskler i din fot efter din avramlings skada...Grattis...vad har jag sagt sen 2001...
Jag är säker på att många av mina problem kommer från högerfoten....grrrrr.

 I kväll ridlektioner  - en vanlig måndag alltså :)
Om nån mer vill rida finns EN plats ledig kl 18.30!

Nähäpp ska försöka mocka lite....

Ha en solig o härlig eftermiddag

//Bubbel - snooozar i hagen för tillfället

Inga kommentarer: