tisdag 17 april 2012

LH HÄSTAR SKA UT O TÄVLA

Dessa två killar är anmäla till Växjö Fältrittklubbs tävling den 29/4. Dom ska ingå i Lenhovdas div III lag i dressyr. Roligt när man kan skicka ut sina elever som saknar egen häst på tävling :)

 HEXAGON LH
e.: PRESTIGE - MARATON
ryttare: Sabina Kroon
FIGORNIO LH
e:  FIGARO R - STANFORD
ryttare: Nadja Björn

Helst hade jag velat vara med själv också, men eftersom jag är under justering för närvarande får jag coacha istället :)

Passar väl på att påminna om att det finns plater i ridgrupper eller privat träning på mina fina hästar!!!

//Bubbel - släkt med ovanstående kusar


2 kommentarer:

Malin V sa...

Helt ofattbart för mig att Figornio är riden och tävlar haha... minns han ju som 1 minut gammal :D !

Bubbel Dansgalning sa...

Nu e han bebis på fem år!!!