onsdag 25 april 2012

NU E JAG TILLBAKA

..Nu är jag tillbaka :)

Första åskvädret för året i söndags - ett mega sådant...tog givetvis sönder modemet -- ogillar!!
Det har dessutom varit fullt upp så tiden räcker inte till för att blogga...dessutom händer här väl inga sensationer precis.

Helgen gick i dansens tecken med fox kurs både lördag o söndag i Växjö...superdupertrevligt!!! Kan helt klart rekomenderas för er som törs "kramas" på dansgolvet ;)

På hemma fronten är det ridlektioner som vanligt & skiten ska skottas.
Vårbruket är igång!

Handen lite bättre - men rider inte något ännu. Ryggen är ju för jävlig igen
Just nu kämpar vi inför helgens tävling med elever som ska tävla mina små kusar ...ska bli roligt!!

Inget föl ännu men inatt åkte kamera övervakningen på o näääääääääääe man sover inte bra då...ligger o glor in i monitorn ofta...men Lycka hon bara äter hon :)

En lillplutt häst är svullen i foten...ser väl sådär kul ut, undrar vad det är?????
Vetto måste nog känna o klämma lite tror jag .... !!!!!

Haft hovis här idag, unghästarna blev vårfina på fossingarna. Hex o Nian nya tassar....så nu vinner dom i helgen..haha!!
Känn ingen press N & S :)

Nähäpp lite ryggvila innan mina bästa tränings & fika elever kommer i em..

//Bubbel - dyngsur idag

Inga kommentarer: