fredag 20 april 2012

Så var det fredag igen :)

Denna helgen ska jag slippa stalljobb ( förutom kvällsmatning). Viljas matte har stallet inklusive mockning...hur ska det gå?? Kommer rätt häst i rätt box , får alla mat, hamnar dom i rätt hage , med rätt kompis osv osv...jag med kontrollbehov får det svårt ...MEN ...samtidigt skönt att få lite andrum från hästeriet ! Men som oftast när man tror man ska slippa händer det ju naturligvis en massa oförutsedda saker . Jag har ju varit med förr....Lycka kanske tänker föla????? Nä hoppas inte...inte ännu...

Dock svårt att få mig på plats omgående ( vid kris) då jag ska vara i Växjö på kurs hela helgen...dags för ODD igen, två heldagar med "Dirty fox" eller "kramfox" som det också kallas :)

Igår var Pappi på besök några timmar på eftermiddagen. Alltid trevlig!

Tjejerna som ska tävla nästa helg fick rida igenom sina program igen...kunde dom programmen nu...NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...alltså man får ju anfall, haha...

Vilket skitväder det är idag, snöblandat äckelregn...USCH!

Nähäpp nu ska jag rensa o slänga lite kläder från garderoben...att slänga saker gör mig på gott humör :)

..Om en liten strax får jag fika besök :)

I eftermiddag lektioner ( som vanligt)

I kväll ska jag till Borgen i Lenhovda o dansa några varv . Drifters spelar...är lagom tempo för mig idag !!

//Bubbel - häst/dans nörd

Inga kommentarer: