fredag 11 maj 2012

GALOPP GALOPP


Belthia LH galopperar i ridhuset häromdagen...!!!Entusiastik matte...haha!!!

I dag är jag klen o hängig, kroppen vill inte nåt...helt öm. usch. Dessutom mått illa ...fick gå o lägga mig en stund. Lite piggare nu men ser inte fram emot en domardag i morgon...men vad gör man!?!?!?!

Ingen kvällstävling i kväll. Nian är lite låg..vet inte vad det är med honom. Han ser trött ut helt enkelt. Vetto kan kanske ge honom nåt upp piggande på måndag :)
Tror dock att tjejerna ska åka o starta Nina III  i LB:1

Red Samba för Mona i onsdags...va en första test med mina händer o jag kan väl lugnt säga att jag har blåsor i dom ....ångvält utan dess like först men sen hittade jag henne rätt hyffsat på slutet i traven...flytta , flytta , flytta o hon får inte gå ur formen o ge sig iväg. Det finns kanske hopp ????

Nähähh nu ska bäbiz (utan namn ) få gå ut ett tag :)

//Bubbel- promenixat en liten tur

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du får ju se fram emot en domardag med mig ju. haha Första ggr vi jobbar ihop på tävling som domare & överdomare i hoppning.
// Mia