söndag 13 maj 2012

MÅNGA NYA HÄSTAR I DAG

Puuuuuuh, plötsligt var här en massa hästar...
Ston som ska semineras!
Hästar som ska kollas tänder!
En liten kille som ska kastreras....

I morgon blir det en jobbig dag!!!!

Staketen dom ryker o jag får laga....grrrrrrrrrr.
Ridbanestaketet var det sista som rök i går kväll o det var väl en himla tur att jag va hemma o inte hade åkt till Eringsboda Brunn!

I dag har jag dessutom haft besök av gullisarna Sus o Tessan som bakat en massa goda saker...=)

Denna dag är jag otroligt seg o slö...hade fodrings hjälp i morse men då kunde jag minsann inte sova..dumt dumt dumt

Hade tänkt ta en tur till Swing nu i kväll men njäääääääääääää det orkar jag inte !!
Hallå ork - var är du?????

//Bubbel - delar hus med 18 andra

2 kommentarer:

Amandah sa...

Hejsan! :) Har inte så mycket för mig nu i sommar, så behöver du hjälp någon vecka eller två så bara hojta till. ^^ Saknar ju alla på farmen och gör gärna ett besök. :D

Kramar Amandah

Bubbel Dansgalning sa...

Tycker absolut att du ska komma ner ...så länge som möjligt!!
//Tina