fredag 4 maj 2012

HEMMA JOBBAR


Herrejösses...fredag igen!
Inga föl ännu, Lycka hon går o vaggar , äter o myser mest...hmm.

Jag sover urdåligt på nätterna...för givetvis har jag övervakningen på...hon har ju aldrig haft föl innan o man vet ju inte hur hon tänker bete sig...
Nu vill jag INTE ha föl på söndag när jag är iväg o dömer Regional dressyr i Lammhult.

I morgon ska Hexagon åka till Lammhult o tävla, S ska rida LC:2 o LB:1
Nästa vecka ska minsann jag börja rida igen. Så då snor jag tillbaka honom ;)

Min rygg är ju inte ett smack bättre ( fått tid för magnetröntgen äntligen, dock inte förrän 18 Juni) men jag vill inte titta på när andra rider mina pållar längre så jag måste testa ialla fall...
Handen är bättre men supersvag så vi får väl se om jag kan bromsa heeeeesten...annars ser ni väl mig galoppera runt här tills dom tröttnar.

LHK har klubbdressyr nästa fredag o då ska minsann jag vara med :)))
Tokig...jajamen - såklart !!!

Slänger saker ur skåp...herregud vad kommer allt ifrån.
Har tänkt ta tag i projekt köks renovering hoppas jag...men all "bråte" måste ut först

Putsat fönster o bytt gardiner i hallen - måste nog fortsätta det projektet idag ...booooring.
Fakturerat en del - brabra! Stallhyror, lektioner, Ridledshäst uthyrning, domararvoden mm.

Dags att börja med sommarhagar.
Vädret har ju varit kanon nu så jag har bara FYRA hästar på stall - herregud vilket år hände det sist i början av maj?????

Det är dammigt o ridhus o ridbana MÅSTE saltas...vi döööööööööööööööör när det är lektioner.
En regnskur skulle allergiska jag uppskatta just nu dessutom.
Atjo o godbaj

//Bubbel - nya pjukks igår

Nån som vill rida Mr Bubbel förresten???







Inga kommentarer: