torsdag 14 juni 2012

DET RULLAR PÅ


Torsdag igen o i kväll ska jag försöka rida för Mona - Samba ska få sig ett pass är tanken.
Äntligen , jag säger ääääääääääääääntligen har hon hittat kompisar. Släppte in Nina till henna o se där...dom fann varandra. Så härligt att se dom stå o klia varandra !!! Nina som är en surpuppa i hagen annars. Tänk vad lite brunst kan göra ;)

Seminerat några ston på morgonen, bla med gamle Warsteiner ( Nina )
Bildern lånad från Hippo Essentias hemsida

Efter lektioner i går kväll fick Hex o Nian traska iväg o mumsa gräs i några dagar. Gott!!!

Själv ska jag tugga i mig lite lunch , sen mocka klart o fortsätta mitt högtryckstvättande av stallen...har en box klar o typ 18 kvar...haha!!

Ska ha några privat elever också . Mkt roligare

//Bubbel - slipper tråkjobb

Inga kommentarer: