tisdag 12 juni 2012

OROAR MIG

Ett litet nätt 12 timmars arbetspass blev det idag
Seminerat , mockat mm på förmiddagen.
Haft lektion
Hämtat Amelia i Lenhovda o passade då på att titta på ett föl jag tillverkade i fjol. En pigg krabat men lite hängig i sina framknän...men det kan ägaren strecha bort!!!
Hem o ha fler lektioner :)
Red Bubbelmannen som avslutning på dagen men njääääääääääää vet inte om det känns speciellt bra. Han är pigg o glad men känns ojämn emellanåt...tar inte i liksom :(

Bosse mår skit. Hon är jätte svullen i sina bakben o vill knappt stödja på det vänstra. Bandagerade in henne i kväll o nu börjar oron verkligen komma inför denna fölning ....
Måtte det gå vägen :(
Oddsen är sådär men två misslyckade ( av olika anledningar)
Huuuuuuuuuuuu va orolig jag är
Igår natt fick hon börja sova inne & idag har hon bara stått i mindre hage - utan kompisar som buffar på henne.  Hon är dessutom vråltjock.

//Bubbel - vet att matte oroar sig

1 kommentar:

Angelica sa...

Jag håller tummarna :) svullna fötter hör ju till, det hade jag me ;)