fredag 17 augusti 2012

DÄDESJÖ MARKNAD





Oh va jag va modig igår. Vågade provköra MC....snacka om att jag är en mes, fullkomligt skräckslagen, men rligt var det.
Ridlektionerna har dragit igång på kvällarna denna veckan, men det finns plats för fler elever o jag håller gärna privat träningar som tidigare eller kan man rida två ihop om man känner för det...
I dag ska Amelia flytta ifrån oss. Ska köra henne till Lenhovda - undrar hur vi ska klara oss utan den braiga tanten.
Var på marknad i Dädesjö på förmiddagen. Hu va mkt folk där va. Köpte nya köksgardiner, några blommor....men gjorde inte av med några större summor. Trevligt att träffa lite bekantingar dessutom.
I kväll är vi några stycken som ska på marknads dansen....ska träffas o grilla först.
I morgon bitti ska jag börja döma hos Hyltans RF. Ponny dressyr - dock inte mkt starter....
På kvällen blir det 25 -års kalas i Braås.
Puh vilken helg!!!
Fortfarande kan man inte se vad man skriver på den här bloggen...otroligt svårt att uppdatera känner jag - undrar vad som är fel???

//Bubbel - traskar rundor i hagen, ogillar knotten

Inga kommentarer: