onsdag 22 augusti 2012

DATORTOMOGRAFI

Råsa är dräktig...åhhhhhhhhhhh vad spännande :) lär ju bli världens bästaste söta ponny <3>Däremot var Samba inte dräktig o nu satsar jag nog på att försöka sälja henne, då jag ändå inte direkt kan rida nåt själv för närvarande
I morgon dags för spruta igen- hoppas den ger lite energi.
På fredag ska jag på Datortomografi o röntga mitt bäcken...suck
I dag är det en såndär dag när hela ryggjävlen har låst sig, men skam den som ger sig. Åkte till Åseda o simmade 500 meter o gjorde lite vattengympa som avslutning av denna dagen.

Traskat flera mil idag tror jag...hästar in till hovis o hästar ut i hagen...hästar in till vetto o sen ut i hagen...lett hästar till nytt bete + allt annat.

Nu är jag supertrött o ska gå och sova. Gonatt govänner :)

Från i morgon har jag helt hand om hingstpojkarna Bingo Bell o Monarch då deras matte ska på semester...ska jag nog kunna fixa - även om jag hotar med att sälja dom...hihi. Nädå, ska sköta dom så fint o skämma bort dom :)

På lördag flyttar det in 2 nya hästar, roligt. Det är en nyinflyttad tjej i Braås med dressyr intresse - gillar vi här :)

Bloggen är fortfarande hel CP - ser ju inte vad jag skriver o inte kan man rätta till nåt....
Vad har hänt måntro????
Nån som vet???

Gonatt igen

//Bubbel - fått nya skor , har hålvägg...blääääää

Inga kommentarer: