tisdag 21 augusti 2012

RÖJ & RENSA


Jahapp nu håller jag på o slänger o rensar igen....själva rensandet är trist men man mår så jäkla bra sen....men var i hela friden kommer allt ifrån . Vem är o lägger allt i mitt hus...hmmmm ??????

Fina hästar på lektionerna. Härligt att vara igång med lite ordning o reda igen ...att ha lektioner på bestämda tider o lite mer inrutat schema.

Finns dock plats för fler elever i mina små mkt trevliga grupper :)
Måndagar: 18.30 & 19.30 vuxengrupper
Tisdag: 18.00 undgdom LC nivå. 19.00 Blandad grupp
Onsdag: 16.30 jämna veckor . 17.30 varje
Torsdag: Ridtider dagtid - gärna privat lektioner eller 2 pers grupper.
Fredag: 16.00 - ny grupp vid minst 3 st.

I morgon kommer hovis på morgonen o sen ska vetto kolla några eftersläntar ston.
Håll tummarna för Samba o Råsa....Samba verkar dock brunsta (ialla fall är Nintendo intresserad av henne)
Är hon inte dräktig ska jag nog ta mig en allvarlig funderare på om jag ska sälja henne...nån intresserad?????

//Bubbel - irriterad av blinningar

Inga kommentarer: