lördag 22 september 2012

OROLIG ÄR JAG....

Det meckas på ridbanan i dag...blir nog bra när det blir klart..just nu känner jag mig dock lite orolig :)
Haft dressyr tränings pass med programridning med lite bra&ha tips inför tävling, bedömnings punkter mm.
Regnet öser ner....ogillar gegg o klet.
Bubbel har hoppat/kasat ur en sko o fläkt upp hoven. Tur att hovis är på ingående på måndag.
Klätt in en bunt hästar i regntäcken.
Nya balar i hagarna, lagat lite staket!

Just nu känner jag mest för att gosa in mig i en filt o mysa resten av kvällen...tror det får bli så. Ska bara ta in mammor o barn från hagen!

I morgon dömer jag ponny dressyr i Lenhovda. Lagtävling. Inte hela dagen men det blir nog några timmar :)
Ingen vilohelg denna helgen heller...puuuuuuuh!!!

//Bubbel - sätter vinterpäls

Inga kommentarer: