torsdag 8 november 2012

NYTTA MED NÖJE

I går Jönköping med onda nacken, där man i vanlig ordning inte fick så mkt besked utan ny magnetröntgen väntar om två veckor....har ju inte bortdomnade armar för tillfället ialla fall o man får ju vara glad för lilla :)
Var i övrigt en mkt trevlig dag med lite IKEA o en runda på A6 med lunch o fika med Jan1 som följde med på roadtrippen!
Hittade några kuddfodral, en lampa & givetvis lite goa luktis ljus att tända i skummet på kvällarna !
Lyckades dessutom shoppa 2 par Jeans på extra pris...hmm, kunde liksom inte bestämma mig vilka av dom jag ville ha - så det blev båda...haha!!!

På kvällen ridlektion där Nian , Hex o Lycka fick traggla öppna , halv volt, rakrikta...byt varv - galoppera!!!  Lycka fina skolor men lite stark i övergångar, Nian blev otroligt fluffig  o avspänd mot slutet o bra i formen genomgående. Hex är lite slingrig för närvarande tycker jag o sen har stackarn massor av kli-iga pluppar på sin kropp...vetto mååååååååste kolla på dom o behandla på nåt vis. Han kan inte se ut så :(

Vetto kommer förresten på måndag förmiddag o vaccinerar, kollar några ston...så har du nåt sto som är eftersläntare o behöver en dr koll - hör av dig så är du välkommen !!!

I dag är det hovis dag men just nu smet jag in o frukostade lite...måste dock ut igen o skotta skit!
Har hand om gammelgubbarna i dag dessutom !!!

I kväll till Vetlanda o foxträning o ska dessutom hämta ett ekbord o 4 stolar jag shoppat!!!

Ha en najsig dag

//Bubbel - ej skos

Inga kommentarer: