söndag 30 december 2012

ALDRIG NORMALVÄDER

Hu vilket otäckt ösregn i eftermiddag...det enda braiga med det är att det tar på den otäcka superhala isen....Hästarna fick faktist komma in redan vid 15.30 tiden...dom va inte roade av att stå ute..nono!

Haft dressyr träning i ett par grupper.
Hästarna fina , pigga, glada o såg ut att gilla att arbeta!!!
Roligt!
Speciellt glad blev jag åt Lyckas riktigt fina ökningar idag och att Bubbelmannen ser så fräsch ut!!

Delat av fölens box så nu står dom i varsen...hu va dom gnäggade först!!!
Boriz knä va tjockare idag igen o varar sig...ringt vetto o rådfrågat!
Har rensat ur såret ordentligt o spolat det o feber har han inte ialla fall!
Mamma Bosse har jobbat i ridhuset (På sitt lilla vis...övertaggad idag)

Ryggen på mig känns lite bättre idag o man får vara glad för det lilla.
Stå, gå eller ligga är det som gäller ...inte sitta!!!

I kväll blir det soffhäng o pizza...inte planerat nåt.
Först en varm dusch dock...mina ridbyxor är dyngsura o jag känner mig frusen!!!
Kolla lite hästhoppning också tror jag!!!

//Bubbel - haft en jätte trevlig em

Inga kommentarer: