tisdag 25 december 2012

FEST IDAG - FEST I NYÅR?????

Hujedamig vad jag har sandat idag...snorhalt på hela gårdsplanen...

Mammorna fick va inne idag delvis pga Boriz har fått ett sår på sitt knä o det är bauta stort o dessutom va det ju så halt så vi vill inte riskera nåt med någon av dom.....men dom gillar inte att bo inne...måste kanske ringa vetto o rådfråga lite om han behöver nån medusin :/

Märkte att Boriz är avvand. När jag skulle låta honom träffa sin mamma o få tutta lite på fm så brydde han sig inte alls om det ...nono...jag är stor kille nuuuu. Lorran däremot (som är två månader äldre tar gärna en mamma slurk)

I dag har vi haft julmats tabberas med lilla gullvippan Janet som fick både mat & kaffe o ostkaka...dessutom hade vi förbaskat trevlig ...inte så ofta vi bara hinner sitta o snacka en hel eftermiddag.

Har fruktansvärt ont i min rygg idag. Den tål nog inte allt stillasittande. Den har liksom gått i baklås...jag är både sned o vinn....värker som F*N. Hatar att ha så himla ont jämt!!
Nåväl den 16/ 1 får jag kanske nåt besked i Jönköping - det pratas om operation...

Vad händer till Nyår då???
Vem ska ha kalas???

//Bubbel - partysugen

Inga kommentarer: