fredag 14 december 2012

PRÄKTIG - NO NO

Fredag kväll o fy tusan vilken vecka....rekomenderar verkligen inte magsjuka av megaformat när man har 18 hästar att ta hand om o när det mesta dessutom är fruset i stallet...Kan lova att det varit en pärs...men nu blir det helg o man får "vila" upp sig. Heidi & Bomerangs matte har stallen.

Förlåt ni som inte fått rida lektion denna veckan...men det tar vi väl igen i mellandagarna!!
Då kan ni behöva skumpa ner lite julmat!

Ska försöka få ihop några julklappar i staden o köpa lite julmat i morgon....OM jag är på hugget!!!!
Erkänner att jag inte orkar vara så himla duktig o präktig o baka o fixa ihjäl mig precis. Grattis till er som kan, vill o orkar...jag gör inte!!

Önskar dock att jag hade nån liten tomenisse som julbakade o gjorde knäck så jag slapp....kanske ska önska mig det :)
Önskade lussebullar vid Lucia o vips på morgonen så låg det två i brevlådan...hihi :)

Hängt upp julgardiner i köket i dag o va så lat att jag la upp dom med häftapparaten...äh , är väl ingen som ser ändå !!!!

Fått uppsatt lite ljusslingor ute..lyser så fint o mysigt både på fram o baksidan av huset

Nu vill kusarna har kvällsmat o alla vattenhinkar ska fyllas.
Ha en go helg

//Bubbel - vill bli klippt igen

Inga kommentarer: