torsdag 27 december 2012

TEAMWORK & KAFFE

Idag har vi kört teamwork eftersom min förbannade rygg fortfarande är kaputt + druckit kaffe o ätit pepparkakor :). Emilia har mockat o jag har ströat, höat o sopat OCH tagit in alla hästarna ....det gick långsamt men det gick. Nu på kvällen är det ju dessutom direkt livsfarligt att gå precis överallt eftersom blasket frös till hastigt o lustigt!!! Tack snälla söta E för dagens hjälp

Boriz knä är mindre svullet...men han bor inne o är jätte duktig. Inte har han nån feber så jag hoppas väl att han överlever ...men ett sår är det :( o jag har tvättat o grejjat själv i em...snäll gosse!!!

I kväll skulle jag gått på kafferep med dans runt granen i grannbyn Harshult men det får jag skippa...kan ju inte sitta på en stol o dansa små grodorna går troligen inte heller speciellt bra...

Nähäpp nu ska jag betala lite räkningar...

Spekulanter i helgen igen + dressyrträning söndag.

I morgon kan dom som vill skumpa ner lite julmat rida lektion vid 17.00 - häng på vettja :)

//Bubbel - kan ställa upp på lektion.

Inga kommentarer: