torsdag 24 januari 2013

ARGA FRÖKEN JOHANSSON

Riktigt förbannad på TELENOR just nu.
Inte så lätt att byta telefon o abonemang som man kunde tro.
Dom säljer gärna o då gärna ett abonemang för mkt , dessutom fick man plötsligt inte ändra sitt gamla...fast dom redan gjort det...snurrigt...jajjamen!!!
...Meeeeeeeen stackarn i Jönköping som sålde abonemanget har ju provision så det är klart att han rörde ihop begreppen lite o att det då inte ska gå att ändra tillbaka tycker jag är vääääääääääääldigt konstigt.
Men nu har dom fått prata med arga fröken Johansson några gånger så för närvaranade har jag då min gamla telefon o gamla abonemang....dock ingen fungerande ajfån!!!! Inget nytt alltså & fortsättning lär väl  följa.....grrrrrr

I övrigt är det kallt om nos o händer...bajspluttarna är ordentligt fastfrusna i boxarna o det går snabbt att mocka ;) värre  är det med det frusna vattnet...det gör mig trött i kroppen....

Haft en privatlektion....brrr!
Ingen träning i Vetlanda ( Bråtåkra) i kväll ! Men kanske på söndag istället!!! Nån mer som vill...hojta till senast lördag fm så jag vet o vi kan bestämma tid.

Nähäpp lite gott eftermiddagskaffe kanske!

Undrar om kiropraktorna kommmer idag ???

//Bubbel - sover i solen


Inga kommentarer: