onsdag 23 januari 2013

KORKAD - JAG VET

I kväll har jag så äntligen börjat använda min iPhone....ja jag vet att den har legat i sin låda i 1½ år o jag har bara inte orkat ta mig för det....men nu vill inte min gamla telefon leva längre o jag kände mig tvungen :)
Hur osmidig som helst , kan det inte bara vara enkelt...eller??

Tänker inte tala om hur korkad jag var igår när jag inte fick bredbandet att fungera.....hmmm, hade satt i fel simkort...tyyyyyyyypiskt mig. Idag funkar det smärtfritt.

Ojojojoj vad det är kallt . Nu är det - 17.7 o det känns iskallt i huset fast vi eldar för fullt
14.4 inne...japp, plusgrader ialla fall!!!

I dag har jag lekt lite med Nawell (Weltman - Maraton) - duktig pojke. Tänk att han är tre år nu
Ryckt några strån på hans man också.

Jobbigt o slitigt i stallet. Vattnet är fruset överallt utom i sadelkammaren o man får bära många hinkar /dag!!

I kväll ville inte nån rida lektion ...förstår inte varför ...haha!!!
Men hade två pass tidigare idag :)

Nä tror jag ska dra på min pyjamas o raggsockar o krypa ner i sängen...

//Bubbel - kalla tossingar

Inga kommentarer: